راه های جایگزین برای درمان نارسایی کلیه دیالیز علاوه بر
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

راه های جایگزین برای درمان نارسایی کلیه دیالیز علاوه بر

راه های جایگزین برای درمان نارسایی کلیه DiálisisLa علاوه بر دیالیز است یک درمان برای نارسایی کلیه است. این یک روش برای کمک به کلیه ها آسیب دیده برای فیلتر آب اضافی و مواد زائد از بدن شما است. به دلایل مختلف، بیشتر و بیشتر بیماران می خواهید برای خلاص شدن از دیالیز. بنابراین، علاوه بر دیالیز، راه های جایگزین برای کمک به نارسایی کلیه وجود دارد؟

اشکال جایگزین نارسایی کلیه در بیمارستان ما کلیه Shijiazhuang بیمارستان بیماری های درمان از طب چینی است. درمان طب چینی عبارتند از:

1. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

این است که به خارج استفاده می شود و داروهای چینی پودر میکرونیزه برای اولین بار. سپس آنها را در دو کیف های پزشکی قرار داده است. کیسه های دارویی در مایع نافذ غوطه ور است. از طریق دستگاه اسمز، مواد تشکیل دهنده فعال در داروهای چینی می تواند آسیب کلیوی به طور مستقیم وارد کنید. میکرو چینی Osmotherapy چهار عملکرد اصلی به عنوان اتساع عروق خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب ماتریکس خارج سلولی. با این توابع، شما می توانید ایسکمی کلیوی و وضعیت کمبود اکسیژن از بین بردن، بهبود میکروسیرکولاسیون و کاهش سرعت پیشرفت بیماری خود را. از همه مهمتر، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند بافت کلیه آسیب دیده را ترمیم و بهبود عملکرد کلیه است. به این ترتیب، کلیه ها می تواند به تنهایی عمل به تخلیه مایع و حذف مواد زائد از بدن خود را. دیالیز لازم نیست.

2. برخی از درمان های حمایتی از طب چینی در بیمارستان ما

هستند بسیاری از درمان های طب چینی در بیمارستان ما به عنوان گیاهی دارویی حمام حمام پا، فتیلهگذاری درمان، مخلوط مای کانگ، سوپ دارویی و انما درمان، و غیره وجود دارد بیماران مختلف و درمان های مختلف داروهای مختلف این دلیل که شرایط از بیماری به بیمار دیگر متفاوت است. بنابراین، تمام بیماران کلیوی باید برای آمدن به بیمارستان ما برای درمان شخصا. ما نیاز به یک آزمون برای اولین بار دقیق و کامل به تشخیص دقیق و و سپس آنها را درمان مناسب را. این درمان همچنین می توانید رگ های خونی گشاد، بهبود گردش خون، افزایش سیستم ایمنی بدن و بهبود کیفیت خواب، و غیره، که به بهبود عملکرد کلیوی، علاوه بر دیالیز کمک می کند.

همه داروها در بیمارستان ما از طبیعت می آیند و عوارض جانبی ایجاد نمی کند. امروز، آنها بیشتر در میان بیماران کلیوی بازگشت شده اند. ما بیماران از بیش از 60 کشور درمان می شود. با درمان ما از طب چینی، ممکن است برای کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، علاوه بر دیالیز. اطلاعات تماس با ما WhatsApp است: +8615732170898 و یا ترک پیام زیر و یا پست الکترونیکی enfermedad-renal@hotmail.com، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: